tirsdag 19. april 2011

Påske!

Har skikkelig feriefølelse!Er rolig på jobb og livet er herlig!I morgen er jeg ferdig kl.12 og skal ikke på jobb igjen før kvelden 2.påskedag!Fritiden skal brukes på å skifte bordkledning og vindu på en halvdel av huset.Eller pappa kommer å skal hjelpe sambo med det,mens jeg skal kose meg sammen med Einar og mamma!Kanskje jeg kan bidra litt på snekkerfronten også.Fantastisk å ikke ha fullbooket påska med turer hit og dit.
På jobben er vi for fullt i gang med dytt-prosjekt.Fra 11.april-10.juni skal vi ha kommet oss fra Hardanger til Trollstigen.Jeg har fått et skikkelig dytt til å komme meg litt i aktivitet igjen!Se dytt.no !
Var innom løplabbet i Trondheim i forrige uke å tok en test for å sjekke løpestilen min.Kom ut 1500 kr fattigere og et par UTROLIG gode joggesko rikere!Anbefales!Jeg har riktignok vært litt redd for å bruke de.Så dyre sko har jeg ikke kjøpt meg før og jeg kan jo ikke risikere at de blir skitne!Men de forrige jeg brukte fikk jeg gnagsår på begge lilletærne etter en times gåtur,mens mine nye herligheter merker jeg knapt at jeg har på meg.Stor forskjell på 400 kr sko og 1500 har jeg lært!
Nå leker jeg til og med med tanken på å ta flere sykkelturer tur/retur Stjørdal/Trondheim.Utrolig hvor lett alt blir når lyset er tilbake på kveldene!Me like!
Nå må jeg tilbake til prosjekt tegne ikea-kjøkken.Må bestemme oss innen 30.april da vi får gavekort på 1000 kr for hver påbegynte 10000.Masse penger å spare der altså!


GOD PÅSKE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar