tirsdag 14. desember 2010

Tja,det ble jo VELDIG mye baking på meg i helga.Tanken var god,men tiden strakk jo ikke til og plutselig var helgen over.Går nok en stund før jeg kan kalle meg husmor gitt!
Brukte litt av tiden på å ommøblere stua vår og resultatet var jo ikke så verst altså!


Bilde øverst til venstre er spisestua vår,der har vi flyttet ene delen av seksjonen,som dere ser på bilde under (med tv'n).Plassen ved spisestua ble mye bedre.Bilde øverst til høyre har tidligere vært plass for sofaen vår som nå er flyttet inn til den delen av stua hvor tv'n står.Har jo sagt at jeg har ønsket meg en sofa å ha i det hjørnet,helt til jeg ble påmint at det faktisk gikk an å ommøblere litt.Jeg tenker ikke enkelt altså!Plassen ble mye bedre og jeg liker resultatet.Må bare sette opp litt flere bilder,for jeg fikk plutselig mer plass på veggen.Har veldig lyst på et nyfødt bilde av Einar på lerret.



Dette bildet er en av mine virkelig klare favoritter.Her er han 51 min gammel for å være nøyaktig.Fint å fått dette på lerrett eller??
Etter flyttingen av møblene fikk Einar en ny ting å holde på med.Løpe rundt og rundt den ene godstolen med mamma var veldig gøy!Jeg må trekke på smilebåndet enda ved tanken på hvordan vi holdt på.Einar var jo veldig ivrig i starten å ropte og lo om hverandre.Etter noen runder ble han jo både svimmel og sliten.Hørte bare pusten gikk på han og smilet og latteren forsvant.Men løpe skulle han!Skulle nesten hatt en videosnutt av hendelsen,for det var veldig morro!Bra bildet nedenfor illustrerer godt hvordan han var.Må bare le når jeg ser det!
Nå er jeg vel strengt tatt på overtid av leggetiden min.Har jo et mål om å komme meg til sengs innen 23:00 hver kveld,men tiden går jo så fort!I morgen blir det posting av litt julegaver før jeg starter på jobb.24.desember kommer jo litt for tidlig hvert år!


1 kommentar: