onsdag 20. juli 2011

Ferie...

Nå har jeg startet nedtellingen til ferie for alvor.3 dager til med jobbing så drar jeg,sambo og 5 andre ut til kjeungskjæret fyr for å ha en dykkehelg før vi drar videre til Osen.Jeg er litt skeptisk enda.Har ikke rørt dykkedrakten siden jeg fant ut at jeg var gravid med Einar,men jeg kan ikke la utstyret ligge å forfalle i garasjen resten av livet.Skal ikke starte med dykk på 30 m,men heller et enkelt dykk rundt fyret!Starte i det små før jeg går dypere tror jeg ;)
I dag har det også jammen meg blitt bil på meg!YES!http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29387375
Ikke av de aller sprekeste og kjappeste bilene,men til mitt bruk (pendling stjørdal-trondheim) skal det fungere utmerket.Fikk den også 10000kr billigere.Blir rart å slippe å planlegge ting ut fra når buss/tog går.Nå er det bare å hive seg i bilen å kjøre avgårde.Blakk blir jeg også,men VERDT det!Mandag/tirsdag får jeg pappa til å kjøre meg til Spillum for å hente den..MIIIIIIN bil!
Denne bloggen: http://grimsmo.blogg.no/ har de siste dagene gjort et STERKT inntrykk på meg.Må advare andre om at det er sterke bilder som er lagt ut og jeg blir enda uvel langt inn i hjerterota mi hver gang jeg stikker snuten innom den.Å miste et barn etter et friskt svangerskap er noe man ikke vil unne sin verste fiende!Jeg vil vel påstå at i denne saken så er det gjort GROVE feil fra sykehuset sin side.Nå har jeg ikke hørt sykehuset sin versjon,men dette kan umulig være gjort på rett måte.Og det gjør jo ting litt vanskeligere å takle også.Man tenker hva hvis...?Får håpe de kommer seg gjennom dette.Og ikke minst kan klare å leve videre med eventuelle svar som blir gitt...
Priser meg lykkelig over at jeg fikk lov til å være mamma til denne blide godgutten <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar